HEJ BAKFYLLA

pust. stön. pust. puuh. waaaa.
 jag tror jag dör, helt seriöst.
är så sjukt jävla bakis idag, men efter kvällen igår är det absolut värt det.

vi var ju ett himla gäng på ladies night igår kväll.
det bjöds på god mat och våra platser var nästan framme vid scen, värt!
får tacka och bocka för en grym show. förrförra året var jag och syrran där, men iår slår fan allt.
martin stenmarck är ruskigt gubbsnygg. anderas johnsson är snygg. brolle (som annars inte är någon höjdare) var ta mig tusan också snygg. och måns möller, harre vilken kille!

var hemma runt tretiden inatt. mindre roligt var det att bli väckt 7.30 av att ludvig drar mig i håret.
att han fortfarande är superpigg och vaken är också mindre kul. men den smällen får jag ta!
min rikard passade ju på att smita ut med min pappa och fota imorses, kulkille!
kolla in hans blogg förresten HÄR!

hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-10 @ 14:34:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: elin

sv: tack, detsamma :)

2010-10-10 @ 16:37:33
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0