VÄLKOMMEN FREDAG!






vaknade astidigt i morse av att ludde ville upp, härlig start på fredagsmorgonen!
det är som sagt fredag, detta betyder utgång! mickan kommer hem från falun så hon jag och josse ska pimpla massa vin och gå ut en sväng ikväll. Rikard har ju vart iväg tre helger irad så jag har typ varit isolerad ;)

kan barn vara i en trottsålder redan när de är 10 månader?
ludvig är seriöst helt galen. han vill inte sova. typ aldrig. igår vaknade han klockan fem, ville upp och leka. det var fullt ös till klockan två, då blev han asgrining och somnade efter många om och men i cirkus en timme. sen var han vaken iprincip hela dagen, sov en stund när jag och josse var ute på vår powerwalk... nattades vid nio snåret och sov till halv sju.. snacka om att jag iaf har ändrat mina vanor! 






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du måste komma förbi mig i helgen <3

Vill träffa er...

2010-11-19 @ 16:50:00
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0