TRÄNINGSVÄRK I RÖVEN



mindre roligt att mitt ass värken sator. haha, ser helt seriöst ut som det hänt något annat! såg på anna ankas program igår och fick lite ångest, så jag gjorde lite mag och rumpövningar i sisådär trettio minuter. jag ångrar mig idag kan jag säga och imorgon lär det inte bli roligare!

idag på förmiddagen hade jag och ludde lite besök. jack och emmy var här en sväng! mycket trevligt, kul när barnen får busa av sig lite (: hon tipsade faktiskt om att imorgon på öppna förskolan ska det göras farsdag presenter! så jag, ludde, novis och malin ska dit! vad vi ska göra får ni se på söndag (:





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha... grattis...<3

2010-11-10 @ 19:01:40
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0