POWERWALK



mums
är precis hemkommen efter en lång PW med josse. blev en himla runda, spatserade runt i över en timme. fort gick det med. vad mycket lättare det blir när man slipper gå själv. plus att det hinns snackas väldigt mycket skit och skvaller under tiden! jävligt effektivt!

har ju som jag tidigare i veckan skrev börjat "träna". hittills är den enda träningen PW:n som gjordes idag, men maten är fruktansvärt nyttig. sådeså. imorgon blir det en långpromenix med ludvig och förhoppningsvis en snabbis till gymmet.

är "gräsänka" i helgen (rikard ska på kurs fre-sön). det ska faktiskt bli riktigt gott att bara få vara med ludvig. är lite sugen på att gå ut egentligen. men har jag klarat mig i några veckor så klarar jag mig lite till! istället blir det idolkväll med systeryster. förhoppningsvis kommer en påse räkor joina oss!


som ni kanske märkt blir det inte så mycket bilder just nu, vi har nämligen lyckats slarva bort sladden till kameraladder i flytten. tummen upp, eller inte.


nu ska jag krypa ner och gossa med min prins, förhoppningsvis somnar han snart!






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Han är så fiiiiiin... <3

Kommer direkt efter jobbet sen!

2010-11-12 @ 06:06:23
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0