MÅNDAG, NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER!



och så var man tillbaka igen!
det är inte det lättaste att hålla er uppdaterade här vill jag lova, men jag gör ett försök igen.

kan ju säga att det hänt en hel del på lite drygt två veckor.
är numera delägare av en bostadsrätt, vuxenpoäng.
lägenheten är nu nästan helt iordning, är bara lite finlir som saknas.
tavlor, gardiner och lite lulllull ska på plats. en tripp till ullared vore på sin plats!

tillbaka dragandet av klockan var ju ingen succé direkt.
ludvig vaknar nu en hel timme tidigare, vilket innebär typ mellan se och sju. kanonkul. verkligen.
han är även överallt. tittar man bort en stund är han borta. han ställer sig upp, bara det finns något att ta i.
jisses, är det verkligen meningen att det ska gå såhär fort? (:

känner på mig att det kommer att bli en bra dag idag.
glömde jag säga att det är måndag och jag ska ta tag i mitt liv, eller a, rättare sagt min träning.
vår nya lya har ju ett toppenläge. det finns många fina promenadvägar som måste testat!
när det gäller träning är det ju en fördel att ha barn, då kommer man iaf ut någon/några timmar om dagen.
nä, men helt seriöst. jag ska faktiskt dra en sväng till gymmet när rikard kommer hem från jobbet.
det kan ju behövas!








Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wohoo, nice to have you back <3

2010-11-08 @ 20:24:40
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0