JAG SER DET SNÖAR

vet inte om jag ska skratta eller gråta. idag har det snöat, regnat och blåst hela jävla dagen. jag och ludde har tvingast vara inne hela dagen. inte jättekul precis.

är iaf härligt att det är en ny vecka som börjat. igår kväll hade vi på jobbet en liten "kompiskväll", så vi var och bowlade. det var längesedan jag bowlade nykter. annars har det alltid varit discobowling och inte konstigt att man är kass när man ser dubbelt! vårt lag, bestående av mig, eva och tessa kom tvåa av sex lag, helt ok! synd att vi tappade ledningen på sista serien, men vi bjuder på den!

morgondagen kommer bli spännande. jag har lovat emmy att jag ska passa jack när hon ska träffa barnmorskan. haha, ska bli kul att se om man klarar av två rackare som ska vara överallt (:


nä, nu ska jag krypa ner bredvid min lillprins och kolla resten av DH och sen blir det cougar town och bartenderskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0